• Info
  • 03.07.2014
  • brak komentarzy

Looping, rysujemy mapę sklepu

Dziś dodajemy do naszego słownika kolejne pojęcie – looping. Looping jest to szuka projektowania ścieżek zakupowych w sklepie, czyli tak naprawdę są to zasady, dzięki którym po sklepie konsument porusza się intuicyjnie. 

  • Info
  • 23.06.2014
  • brak komentarzy

Y, pokolenie skazane na sukces?

Pokolenie Y, zwane również Millenialsami to osoby urodzone na przełomie lat 80 i 90. Stanowią je osoby doskonale zaznajomione z nowinkami technologicznymi, znające język obcy, wielokulturowe, obywatele świata. Komunikację przenieśli do cyberprzestrzeni, stronią od bibliotek, papierowych ga [...]

Czytaj więcej...

  • Info
  • 16.06.2014
  • brak komentarzy

Jakim markom ufamy najbardziej?

Reader’s Digest opublikował kolejny raport badania zaufania konsumentów do marek, European Trusted Brands. Badanie to jest jednym z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich prowadzonych w Europie.  

  • Info
  • 10.06.2014
  • brak komentarzy

Zarządzanie i motywowanie poprzez granie, czyli zdradzamy tajniki grywalizacji

Grywalizacja tak naprawdę nie jest pojęciem nowym, programy lojalnościowe linii lotniczych czy motywacja socjalistycznych rządów oparta na przodownikach pracy, stanowią już wczesne przykłady tej metody motywacyjnej. Termin ten, czy właściwie terminy stosowane przemienne – gamifikacja/ grywalizacja rozpowszechniły się na szerszą skalę w drugiej połowie 2010 roku. Zaczęły wzbudzać zainteresowanie osób zajmujących się zarządzaniem, programistów, sprzedawców.

  • Info
  • 05.06.2014
  • brak komentarzy

Słuchamy, ale czy słyszymy?

Negocjacje inaczej można nazwać rozmową, ale w każdej rozmowie najważniejsze jest słuchanie, czasami o tym zapominamy i skupiamy się na mówieniu. Dlaczego słuchanie jest tak bardzo ważne? Tylko uważne słuchanie pozwala nam na odkrycie prawdziwych celów oraz zamierzeń drugiej strony.