• Info
  • 31.07.2014
  • brak komentarzy

CRM - customer relationship management, system zarządzania relacjami z klientami. 6 porad jak się nie buduje lojalności.

Lojalność klienta to rzecz bezcenna. Zyskując lojalność nie zyskujemy gwarancji na jej utrzymanie. Lojalność nie jest też produktem, jak książka, za którą płaci się raz i wrzucamy ją po przeczytaniu na naszą półkę, lojalność to nieustający proces, w który trzeba się zaangażować z całych sił, aby osiągnąć sukces. 

  • Info
  • 09.07.2014
  • brak komentarzy

Asertywność, nie mylić z brakiem szacunku

Mocne słowo, czasami straszne. Zdarza się, że w dzisiejszych czasach nadużywane, bardzo modne. Mamy mówią do swoich dzieci „bądź asertywny”, żony do mężów „bądź asertywny” wszyscy od wszystkich tego wymagają. Nieuzasadniona arogancja czasami tłumaczona jest asertywnością, termin ten spowszechniała i dość często zapominamy co ona tak naprawdę oznacza. 

  • Info
  • 03.07.2014
  • brak komentarzy

Looping, rysujemy mapę sklepu

Dziś dodajemy do naszego słownika kolejne pojęcie – looping. Looping jest to szuka projektowania ścieżek zakupowych w sklepie, czyli tak naprawdę są to zasady, dzięki którym po sklepie konsument porusza się intuicyjnie. 

  • Info
  • 23.06.2014
  • brak komentarzy

Y, pokolenie skazane na sukces?

Pokolenie Y, zwane również Millenialsami to osoby urodzone na przełomie lat 80 i 90. Stanowią je osoby doskonale zaznajomione z nowinkami technologicznymi, znające język obcy, wielokulturowe, obywatele świata. Komunikację przenieśli do cyberprzestrzeni, stronią od bibliotek, papierowych ga [...]

Czytaj więcej...

  • Info
  • 16.06.2014
  • brak komentarzy

Jakim markom ufamy najbardziej?

Reader’s Digest opublikował kolejny raport badania zaufania konsumentów do marek, European Trusted Brands. Badanie to jest jednym z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich prowadzonych w Europie.