• Info
  • 02.04.2014
  • brak komentarzy

Automotywacja, czyli co zrobić, żeby chciało nam się tak samo bardzo jak nam się nie chce

Ciągle poszukujemy sposobu na zamienienie „nie chce mi się” na „chce mi się”. Znacie ten filmik? Pewnie, że tak. Każdy prędzej czy później na niego trafia. Czy taka wykrzyczana motywacja może pomóc? Mnie raczej przeraziła, nie lubię jak ktoś krzyczy a już najmniej jak na mnie, ale może i dla niektórych jest to dobry sposób. Jak więc odkryć w sobie pokłady energii, znaleźć siłę na wyzwania, czy po prostu z radością wykonywać zwykłe, codzienne czynności w pracy? 

  • Info
  • 31.03.2014
  • brak komentarzy

Planogram – ważny element w zarządzaniu kategoriami

Zasadniczym celem planogramu jest organizacja sprzedaży oraz zapasu danej kategorii asortymentowej. Pomoże on nam zaplanować lokalizację dla grup asortymentowych, dzięki niemu zorganizujemy właściwie ekspozycję konkretnych kategorii,  jak również zachowamy porządek.  Planogram to także a może przede wszystkim narzędzie analityczne, które pozwala obliczać marżę. Dzięki niemu sprawimy, iż każdy metr powierzchni sklepowej będzie generował zyski. Dobrze przygotowany planogram pozwoli wyeliminować braki na półce oraz nadmierne zatowarowanie czego konsekwencją będzie zwiększenie sprzedaży sklepu przy mniejszym zamrożonym kapitale. 

  • Info
  • 28.03.2014
  • brak komentarzy

Negocjacje – dziwna gra zespołowa. Zasady gry

Negocjacje są grą zespołową z tą różnicą, że nie wiemy co nas spotka w kolejnych krokach. Zwyczajowo przyjęte są 3 etapy, które pozwalają usystematyzować tę grę. Etapy te zostały określone dzięki analizie setki przypadków drogi prowadzącej do zawarcia porozumienia. 

  • Info
  • 21.03.2014
  • brak komentarzy

Wstęp do negocjacji

Na naszym blogu rozpoczynamy nowy cykl. Mamy nadzieję, że raczkującym sprzedawcom-negocjatorom pomoże przyswoić podstawową wiedzę z tego procesu, a „doświadczeni wyjadacze” znajdą tutaj wiele celnych i nieśmiertelnych wskazówek. Modeli negocjacyjnych jest bardzo wiele, w naszym cyklu zaprezentujemy tylko wybrane zagadnienia oraz rozwiązania. 

  • Info
  • 17.02.2014
  • brak komentarzy

PRO.Display – system informatyczny wspierający wzrost sprzedaży.

Kluczowym elementem łańcucha prowadzącego do zwiększenia sprzedaży dla każdej firmy z sektora FMCG  jest poprawne wystawienie ekspozycji z optymalnym rozłożeniem produktów. Jak to zrobić mając ograniczony zasób handlowców? Jak zoptymalizować ich pracę oraz dodatkowo zmotywować, tak aby efektywnie utrzymywać najwyższe standardy u wszystkich?