• Info
  • 10.06.2014
  • brak komentarzy

Zarządzanie i motywowanie poprzez granie, czyli zdradzamy tajniki grywalizacji

Grywalizacja tak naprawdę nie jest pojęciem nowym, programy lojalnościowe linii lotniczych czy motywacja socjalistycznych rządów oparta na przodownikach pracy, stanowią już wczesne przykłady tej metody motywacyjnej. Termin ten, czy właściwie terminy stosowane przemienne – gamifikacja/ grywalizacja rozpowszechniły się na szerszą skalę w drugiej połowie 2010 roku. Zaczęły wzbudzać zainteresowanie osób zajmujących się zarządzaniem, programistów, sprzedawców.

  • Info
  • 05.06.2014
  • brak komentarzy

Słuchamy, ale czy słyszymy?

Negocjacje inaczej można nazwać rozmową, ale w każdej rozmowie najważniejsze jest słuchanie, czasami o tym zapominamy i skupiamy się na mówieniu. Dlaczego słuchanie jest tak bardzo ważne? Tylko uważne słuchanie pozwala nam na odkrycie prawdziwych celów oraz zamierzeń drugiej strony.

  • Info
  • 03.06.2014
  • brak komentarzy

Zdechła ryba czy drzwiami w twarz?

Przeglądając podręczniki uczące dobrych praktyk w negocjacjach znaleźliśmy setki technik prowadzących do upragnionego celu. Nie jesteśmy w stanie wszystkich Wam opisać, ale wybraliśmy te najciekawsze i też czasami najzabawniejsze. 

  • Info
  • 28.05.2014
  • brak komentarzy

POS, twój przyjaciel

Sklep, szczególnie ten duży czasami jest labiryntem dla konsumenta, duża powierzchnia sprawia, iż zakupy mogą być dość uciążliwe. Klient niecierpliwi się, że traci dużo czasu na odnalezienie produktów, które planuje kupić. Jak mu pomóc? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi, jednak dziś chcemy zaprezentować Wam troszkę odmienny pomysł – efektywne wykorzystanie materiałów POS.