• Info
  • 02.02.2016
  • brak komentarzy

Efekt ROPO- czyli świadomy zakup offline

Wielkie koncerny coraz bardziej interesują się sprzedażą swoich produktów za pośrednictwem e-sklepów. Nic dziwnego! W Polsce e-shopping praktykuje około 62 % społeczeństwa. Tendencja ta ciągle rośnie. Ale co robi konsument w 97% przypadków, gdy już wejdzie na stronę interesującej go marki? Niestety- nie zakupy.

  • Info
  • 27.01.2016
  • brak komentarzy

Eurocash Cash&Carry- w hurcie liczy się detal

Niekwestionowanym liderem w hurtowej dystrybucji na rynku FMCG jest Grupa Eurocash, której jednostką biznesową jest Eurocash Cash&Carry. Na czym polega sukces tej marki? 

  • Info
  • 19.01.2016
  • brak komentarzy

Samsung Knox- zabezpiecz się przed wyciekiem poufnych danych

Czy zastanawiałeś się, jak chronione są Twoje dane w sieci? Oczywiście, że tak. Masz przecież antywirusa i szereg innych narzędzi, które chronią Twój komputer przed złośliwym oprogramowaniem. Ale czy zadbałeś o ochronę swojego smartfona? 

  • Info
  • 28.12.2015
  • brak komentarzy

Pokolenie R

Poznaliśmy już pokolenie isków oraz ich następców, igreków. Historia jednak tak szybko się nie kończy, bowiem przyszedł czas na pokolenie R.

  • Info
  • 23.12.2015
  • brak komentarzy

Słownik Coacha: Executive coaching

Kto właściwie bardziej potrzebuje Coacha? Pracownik czy pracodawca? Czy opłaca się „coachować” Prezesa? Zasada jest prosta: pokaż mi człowieka, a ja powiem Ci, jakiego coachingu potrzebuje.