• Info
  • 07.12.2014
  • brak komentarzy

iKoszyk.pl, pierwszy portal, gdzie wydawca płaci użytkownikom za korzystanie z niego!

Czy to jest w ogóle możliwe? 

Obserwujemy od kilku miesięcy nowy portal dedykowany dla handlu -  ikoszyk.pl. Fajnie wygląda, jednak nie każdy może poznać jego możliwości.

  • Info
  • 04.09.2014
  • brak komentarzy

Dlaczego warto wykorzystać gamifikację w działaniach marketingowych?

Standardowe kanały reklamowe ograniczają znacznie możliwość komunikacji z klientem. Jest to ograniczenie czasu, miejsca, długości przekazu.

  • Info
  • 07.08.2014
  • brak komentarzy

Negocjacje: naśladownictwo, 3 kroki do celu – zasada 3xO

„The New York Times” napisał „subtelne naśladownictwo jest odbierane jako komplement, jak taniec pełen uroku".

  • Info
  • 31.07.2014
  • brak komentarzy

CRM - customer relationship management, system zarządzania relacjami z klientami. 6 porad jak się nie buduje lojalności.

Lojalność klienta to rzecz bezcenna. Zyskując lojalność nie zyskujemy gwarancji na jej utrzymanie. Lojalność nie jest też produktem, jak książka, za którą płaci się raz i wrzucamy ją po przeczytaniu na naszą półkę, lojalność to nieustający proces, w który trzeba się zaangażować z całych sił, aby osiągnąć sukces. 

  • Info
  • 09.07.2014
  • brak komentarzy

Asertywność, nie mylić z brakiem szacunku

Mocne słowo, czasami straszne. Zdarza się, że w dzisiejszych czasach nadużywane, bardzo modne. Mamy mówią do swoich dzieci „bądź asertywny”, żony do mężów „bądź asertywny” wszyscy od wszystkich tego wymagają. Nieuzasadniona arogancja czasami tłumaczona jest asertywnością, termin ten spowszechniała i dość często zapominamy co ona tak naprawdę oznacza.