• Info
  • 20.12.2015
  • brak komentarzy

Business Case: Pułapki pomiarów efektywności wdrożeń projektów zarządzania kategorią

Podczas warsztatów Trio Conferences, wspólnie z Kompania Piwowarska prezentowaliśmy Business Case, który między innymi pomoże uniknąć pułapek przy pomiarze efektywności wdrożeń projektów CatMan, poniżej specjalnie dla Was podsumowanie.

  • Info
  • 17.12.2015
  • brak komentarzy

Skuteczna motywacja- domena dobrego pracodawcy

Kto by pomyślał, że droga do zdobycia docelowego klienta prowadzi przez serce pracownika? Otóż jedną z największych bolączek konsumentów jest kiepska jakość obsługi klienta. Wynika z tego proste równanie: szczęśliwy pracownik = zadowolony klient. 

  • Info
  • 15.12.2015
  • brak komentarzy

Case study: Kompania Piwowarska – „Postaw na piwo”

Nie należy bać się zmian i innowacji aby utrzymać wysoką pozycję rynkową. Dotyczy to również stałego i (jakby się mogło wydawać) hermetycznego rynku napoi alkoholowych. Dlatego też w 2014 roku Kompania Piwowarska nie wahała się całkowicie zmienić swoją Strategię Zrównoważonego Rozwoju. Dziś, w jeszcze ciepłym raporcie z roku 2015 zachęca aby  „Postawić na piwo”.

  • Info
  • 04.12.2015
  • brak komentarzy

Rebranding - nowe znaczy lepsze.

Co dzieje się z marką, kiedy jest postrzegana przez klienta, nazwijmy to łagodnie, jako mało atrakcyjna? Wyjścia są dwa: albo pogodzić się z tym, że wszystko co dobre kiedyś się kończy, albo… Jak Steve Jobs sprawić, że marka stanie się jedną z atrakcyjniejszych na świecie.

  • Info
  • 24.11.2015
  • brak komentarzy

Target, grupa docelowa - określamy, docieramy do celu.

Gruba docelowa inaczej target to zbiór osób do których kierowany jest produkt czy też usługa, ale w marketingu oznacza to również grupę osób o podobnych cechach oraz uwarunkowaniach. 

Dlaczego określenie grupy docelowej jest tak bardzo ważne?