- Info
- 28.12.2015
- brak komentarzy
Pokolenie R
Poznaliśmy już pokolenie isków oraz ich następców, igreków. Historia jednak tak szybko się nie kończy, bowiem przyszedł czas na pokolenie R.
Poznaliśmy już pokolenie isków oraz ich następców, igreków. Historia jednak tak szybko się nie kończy, bowiem przyszedł czas na pokolenie R.
Kto właściwie bardziej potrzebuje Coacha? Pracownik czy pracodawca? Czy opłaca się „coachować” Prezesa? Zasada jest prosta: pokaż mi człowieka, a ja powiem Ci, jakiego coachingu potrzebuje.
Podczas warsztatów Trio Conferences, wspólnie z Kompania Piwowarska prezentowaliśmy Business Case, który między innymi pomoże uniknąć pułapek przy pomiarze efektywności wdrożeń projektów CatMan, poniżej specjalnie dla Was podsumowanie.
Kto by pomyślał, że droga do zdobycia docelowego klienta prowadzi przez serce pracownika? Otóż jedną z największych bolączek konsumentów jest kiepska jakość obsługi klienta. Wynika z tego proste równanie: szczęśliwy pracownik = zadowolony klient.
Nie należy bać się zmian i innowacji aby utrzymać wysoką pozycję rynkową. Dotyczy to również stałego i (jakby się mogło wydawać) hermetycznego rynku napoi alkoholowych. Dlatego też w 2014 roku Kompania Piwowarska nie wahała się całkowicie zmienić swoją Strategię Zrównoważonego Rozwoju. Dziś, w jeszcze ciepłym raporcie z roku 2015 zachęca aby „Postawić na piwo”.