• Info
  • 21.03.2014
  • brak komentarzy

Wstęp do negocjacji

Na naszym blogu rozpoczynamy nowy cykl. Mamy nadzieję, że raczkującym sprzedawcom-negocjatorom pomoże przyswoić podstawową wiedzę z tego procesu, a „doświadczeni wyjadacze” znajdą tutaj wiele celnych i nieśmiertelnych wskazówek. Modeli negocjacyjnych jest bardzo wiele, w naszym cyklu zaprezentujemy tylko wybrane zagadnienia oraz rozwiązania. 

  • Info
  • 17.02.2014
  • brak komentarzy

PRO.Display – system informatyczny wspierający wzrost sprzedaży.

Kluczowym elementem łańcucha prowadzącego do zwiększenia sprzedaży dla każdej firmy z sektora FMCG  jest poprawne wystawienie ekspozycji z optymalnym rozłożeniem produktów. Jak to zrobić mając ograniczony zasób handlowców? Jak zoptymalizować ich pracę oraz dodatkowo zmotywować, tak aby efektywnie utrzymywać najwyższe standardy u wszystkich?

  • Info
  • 12.02.2014
  • 1 komentarz

Słownik CATMANA

Proces category managementu jest dość skomplikowany. Na początek warto więc zapoznać się z kilkoma podstawowymi pojęciami. Ułatwią one poruszanie się po całej przestrzeni zarządzania kategoriami.
Nie jest to słownik zamknięty, z czasem będziemy uzupełniać go o kolejne pojęcia.

  • Info
  • 07.02.2014
  • brak komentarzy

Kim jest COACH? Coach czyli kto?

Coach termin zaczerpnięty z języka angielskiego, oznacza nic innego jak – trener osobisty. Nie jest to trener w potocznym tego słowa znaczeniu, jednakże trening prowadzony przez niego nierzadko wyciska z nas poty takie same jak na siłowni. International Coach Federation w bardzo precyzyjny sp [...]

Czytaj więcej...