Kluczowym elementem łańcucha prowadzącego do zwiększenia sprzedaży dla każdej firmy z sektora FMCG  jest poprawne wystawienie ekspozycji z optymalnym rozłożeniem produktów. Jak to zrobić mając ograniczony zasób handlowców? Jak zoptymalizować ich pracę oraz dodatkowo zmotywować, tak aby efektywnie utrzymywać najwyższe standardy u wszystkich?

Na rynku pojawił się system informatyczny PRO.Display wykorzystujący zdjęcia jako medium informacyjne. Przedstawiciel firmy korzystającej z systemu przesyła zdjęcie, które podlega ocenie przez system. Przedstawiciel może przesłać zdjęcia MMS-em oraz przez Internet. Możliwe jest również skorzystanie z aplikacji, która działa w środowisku iOS oraz Android. Tłumaczy Adam Beniowski, General Manager w firmie Pro Business Solutions, wydawcy systemu. A co z wiarygodnością zdjęć? Na ile system odporny jest na próby obejścia zasad kontroli ekspozycji np. wysyłania tych samych zdjęć etc.?

Dzięki unikalnej identyfikacji każdego użytkownika systemu istnieje możliwość przypisania „zgłoszeń ekspozycji” do osób, wygodna kontrola ich przez przełożonych, a także bezpośrednie uzupełnianie brakujących danych. Dodatkowo stworzyliśmy specjalny algorytm, który pozwala na rozpoznanie duplikatów zdjęć, a aplikacja mobilna wyposażona jest w GPS, dzięki czemu każde zdjęcie ma określoną lokalizację.

System daje możliwość zwiększenia wydajności pracy zespołu handlowego, przede wszystkim zwiększając egzekucję standardów ekspozycyjnych. Dzięki niemu można swobodnie skontrolować ekspozycję każdego sklepu online oraz wykryć błędy. Istnieje możliwość generowania raportów, które mogą być podstawą do rozliczania pracy przedstawicieli. Twórca systemu pomyślał również o wielopoziomowym dostępie dla operatorów. Daje to gwarancję wiarygodności pracy zespołu oceniającego zdjęcia. PRO.Display może być zintegrowany z systemem IT klienta, co w wielu przypadkach usprawnia wdrożenie.

Jakie możliwości daje system?

Dowolne katalogowanie przysyłanych zdjęć, przede wszystkim według danych przysyłającego, ale także bazujące na dodatkowych informacjach przekazanych razem ze zdjęciem. Różnorodne raportowanie, prowadzenie wielu programów kontrolnych równocześnie – np. dla kilku rodzajów ekspozycji lub różnych marek. System nie jest zamknięty, daje on możliwość dostosowania się do potrzeb każdego użytkownika. Naprawdę możliwości są bardzo duże. Mówi Adam Beniowski.

Z PRO.Display skorzystały już takie firmy jak Coca-Cola HBC Polska, Orangina-Schweppes Polska, Red Bull, Kompania Piwowarska. Stanisław Krucki, Marketing Manager w Orangina-Schweppes Polska zapewnia, że PRO.Display  „pomaga monitorować i rzetelnie rozliczać handlowców podczas konkursów/akcji sprzedażowych, a więc pomaga realizować cele wstawiania dodatkowych ekspozycji w sklepach i uzyskanie przewagi konkurencyjnej w kluczowych okresach”.

Charlotte90T via photopin cc

Wpisz kod z obrazka Kod antyspamowyOdśwież w pole i Wyślij