• Info
  • 13.09.2015
  • brak komentarzy

Modele zarządzania zespołem wg Golemana.

Zaczynając pracę z zespołem każdy menadżer staje przed pytaniem – jak robić to najskuteczniej i najsensowniej?  Gdzie znaleźć złoty środek, co jest najważniejsze, od czego zacząć? Czy istnieje jeden uniwersalny zbiór zasad zarządzania? Otóż nie istnieje! Wraz z rozwojem społecznym, kolejnymi pokoleniami kształtowanymi przez rozwój technologiczny zmieniają się modele zarządzania. Obecnie najbardziej popularne jest opracowanie  Daniela Golemana i na nim właśnie się skupimy. 

  • Info
  • 07.12.2014
  • brak komentarzy

iKoszyk.pl, pierwszy portal, gdzie wydawca płaci użytkownikom za korzystanie z niego!

Czy to jest w ogóle możliwe? 

Obserwujemy od kilku miesięcy nowy portal dedykowany dla handlu -  ikoszyk.pl. Fajnie wygląda, jednak nie każdy może poznać jego możliwości.

  • Info
  • 04.09.2014
  • brak komentarzy

Dlaczego warto wykorzystać gamifikację w działaniach marketingowych?

Standardowe kanały reklamowe ograniczają znacznie możliwość komunikacji z klientem. Jest to ograniczenie czasu, miejsca, długości przekazu.

  • Info
  • 31.07.2014
  • brak komentarzy

CRM - customer relationship management, system zarządzania relacjami z klientami. 6 porad jak się nie buduje lojalności.

Lojalność klienta to rzecz bezcenna. Zyskując lojalność nie zyskujemy gwarancji na jej utrzymanie. Lojalność nie jest też produktem, jak książka, za którą płaci się raz i wrzucamy ją po przeczytaniu na naszą półkę, lojalność to nieustający proces, w który trzeba się zaangażować z całych sił, aby osiągnąć sukces. 

  • Info
  • 03.07.2014
  • brak komentarzy

Looping, rysujemy mapę sklepu

Dziś dodajemy do naszego słownika kolejne pojęcie – looping. Looping jest to szuka projektowania ścieżek zakupowych w sklepie, czyli tak naprawdę są to zasady, dzięki którym po sklepie konsument porusza się intuicyjnie.