• Info
  • 23.06.2014
  • brak komentarzy

Y, pokolenie skazane na sukces?

Pokolenie Y, zwane również Millenialsami to osoby urodzone na przełomie lat 80 i 90. Stanowią je osoby doskonale zaznajomione z nowinkami technologicznymi, znające język obcy, wielokulturowe, obywatele świata. Komunikację przenieśli do cyberprzestrzeni, stronią od bibliotek, papierowych ga [...]

Read more ...

  • Info
  • 16.06.2014
  • brak komentarzy

Jakim markom ufamy najbardziej?

Reader’s Digest opublikował kolejny raport badania zaufania konsumentów do marek, European Trusted Brands. Badanie to jest jednym z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich prowadzonych w Europie.  

  • Info
  • 19.05.2014
  • brak komentarzy

Visual Merchandising, kolejna droga prowadząca do wzrostu sprzedaży w Twoim sklepie

Visual Merchandising to sztuka zaprezentowania produktu w sposób zwiększający jego sprzedaż poprzez zwiększenie estetyki ekspozycji oraz wzmocnienia wizerunku marki.

  • Info
  • 05.05.2014
  • brak komentarzy

Negocjacje: 13 spraw ważniejszych niż cena

Co jest najważniejsze dla kupującego? Oczywiście, że cena. Tak odpowie z pewnością większość z Was, ale czy tak jest w istocie?