• Info
  • 09.07.2014
  • brak komentarzy

Asertywność, nie mylić z brakiem szacunku

Mocne słowo, czasami straszne. Zdarza się, że w dzisiejszych czasach nadużywane, bardzo modne. Mamy mówią do swoich dzieci „bądź asertywny”, żony do mężów „bądź asertywny” wszyscy od wszystkich tego wymagają. Nieuzasadniona arogancja czasami tłumaczona jest asertywnością, termin ten spowszechniała i dość często zapominamy co ona tak naprawdę oznacza. 

  • Info
  • 03.07.2014
  • brak komentarzy

Looping, rysujemy mapę sklepu

Dziś dodajemy do naszego słownika kolejne pojęcie – looping. Looping jest to szuka projektowania ścieżek zakupowych w sklepie, czyli tak naprawdę są to zasady, dzięki którym po sklepie konsument porusza się intuicyjnie. 

  • Info
  • 23.06.2014
  • brak komentarzy

Y, pokolenie skazane na sukces?

Pokolenie Y, zwane również Millenialsami to osoby urodzone na przełomie lat 80 i 90. Stanowią je osoby doskonale zaznajomione z nowinkami technologicznymi, znające język obcy, wielokulturowe, obywatele świata. Komunikację przenieśli do cyberprzestrzeni, stronią od bibliotek, papierowych ga [...]

Read more ...

  • Info
  • 16.06.2014
  • brak komentarzy

Jakim markom ufamy najbardziej?

Reader’s Digest opublikował kolejny raport badania zaufania konsumentów do marek, European Trusted Brands. Badanie to jest jednym z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich prowadzonych w Europie.  

  • Info
  • 05.06.2014
  • brak komentarzy

Słuchamy, ale czy słyszymy?

Negocjacje inaczej można nazwać rozmową, ale w każdej rozmowie najważniejsze jest słuchanie, czasami o tym zapominamy i skupiamy się na mówieniu. Dlaczego słuchanie jest tak bardzo ważne? Tylko uważne słuchanie pozwala nam na odkrycie prawdziwych celów oraz zamierzeń drugiej strony.