• Info
  • 20.02.2019
  • brak komentarzy

Webinar jako skuteczne narzędzie szkoleniowe

„Webinar jako skuteczne narzędzie szkoleniowe” szkolenie dla trenerów – webinary, jako forma szkoleń zdalnych, mają wielki potencjał uzupełnienia procesów szkoleniowych lub stania się szkoleniem samym w sobie. Jeżeli zależy nam na ich skuteczności, to oczywiście nie może to być kolejna video konferencja z funkcją użycia prezentacji, czyli tzw. „gadająca głowa”. O czym w takim razie trzeba pamiętać?.

  • Info
  • 20.02.2019
  • brak komentarzy

KOMPETENCJA = WIEDZA + UMIEJĘTNOŚĆ

 Rozpocznij swój udział w teście w 3 PROSTYCH KROKACH

Pomożemy Ci zidentyfikować 
TWOJE MOTYWATORY ZAWODOWE
i podpowiemy, jak UŻYĆ tą WIEDZĘ.

  • Info
  • 15.04.2016
  • brak komentarzy

Jak zamienić team w dream team, czyli o coachingu zespołowym

Można powiedzieć, że zespół jest tak silny jak silni są ludzie tworzący go, jednak bardziej precyzyjne będzie stwierdzenie – że zespół jest tak silny jak silne są więzy między ludźmi tworzącymi go. Siła tkwi w ludziach, ich zapale, mocnych stronach, pomysłowości i otwartości na nowe, trzeba tylko umiejętnie ukierunkować  tą siłę. 

  • Info
  • 14.03.2016
  • brak komentarzy

Negocjacje- gramy do jednej bramki

Znowu wyszedłeś z biura z poczuciem, że mogłeś wynegocjować więcej, mocniej, lepiej? Udane negocjacje to takie, które satysfakcjonują wszystkich uczestników. Co zatem poszło nie tak? Podpowiadamy, co zrobić, aby obie strony wyszły ze spotkania z zadowoleniem.

  • Info
  • 07.03.2016
  • brak komentarzy

Lejek sprzedażowy- przefiltruj konsumentów

Tworząc stronę www warto się zastanowić, w jaki sposób chcesz zachęcić konsumenta do zakupu oferowanego przez Ciebie dobra/usługi. Równie ważne jest jednak, abyś określił konkretne grono odbiorców. Nie możesz przecież skierować produktu do wszystkich. Zachodzisz w głowę, jak wyselekcjonować grono potencjalnych klientów? Tutaj naprzeciw wychodzi właśnie „Lejek Sprzedażowy”.